2014. június 5., csütörtök

Ha végre itt a nyár...

Mind mondhattam én, hogy tavasz így, meg tavasz úgy, ha egyszer a természet nem így gondolta. Mert azért valljuk be: mostanában vagy tél végi, vagy már nyári időjárás fájdította a fejünket, alkalmanként mindkettő egy napon. De most már úgy tűnik, hogy végre itt a nyár, olyan igaziból, és jövő héten már lelkesen liheghetünk a harminc plusz fokokra felmelegedett lakásunkban. 
Ha pedig nyár, akkor színek és formák és kavalkád. Például karkötőn.
  


Múlt hétvégén kicsit hazalátogattunk itthonról, és miután szombaton bekolbászoltunk a városba jóbarátokkal találkozni, tiszta véletlenül betévedtem a helyi hobbiboltba. Ha pedig már bent voltam, gyorsan lecsaptam egy natúr fa karkötőre, hogy én azt majd itthon jól meg fogom festeni. (Férj mindeközben kiválasztott nekem egy cuki baglyos fülbevalócskát ajándékba, és a végén gavallérosan fizetett is :) ) Aztán Após fáradozásainak köszönhetően valahogy haza is keveredtünk, én pedig másnap délelőtt kitettem magam elé a karkötőt, és találgattam, hogy akkor végül is mi legyen belőle.
Itt most el kell áruljam magamról, hogy gyenge, de idült körömlakk-függőségben szenvedek, minek következtében található itthon egy-két tucat lakk, s mivel azért igyekszem nem túlköltekezni magam lakkok terén, nyilván akad köztük gyengébb minőségű is. Nna, ezeket szoktam én elpancsolni különböző kreatív célokra - a körömfestésen kívül. És mivel sem akril, sem egyéb professzionális festékem nem volt itthon, rossz minőségű, de fantasztikus színű körömlakkom viszont igen, a karkötő sorsa is eldőlt.
Magáról a tevékenységről szerintem nem kell sokat mesélni, ceruzával berajzoltam a vonalakat a karkötőre, és fel is osztottam, hogy melyik milyen színű lesz. A karikát felhúztam egy merevítőre - milyen szépen hangzik, pedig csak egy sima fél literes flakon volt, egy kis kartonnal megtámogatva -, amin stabilan állt és amivel lehetett forgatni. Ezután szépen, türelmesen kifestegettem a kockácskákat, mindig egy színnel haladva. (Ha Ti is ilyen világos színekkel terveztek dolgozni, akkor festés előtt radírozzátok le a színjelölést, mert másképp átlátszodhat.) Végül egy vékony hegyű ecsetet használva a fekete lakkal meghúztam a kereteket, és hagytam megszáradni. 



Délután ki is próbáltam, napsütésben, tiszta nyaralás hangulata volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése