2012. november 6., kedd

Az idei utolsó cukkini

Legalábbis nagy valószínűséggel az utolsó lesz most már... Mostanában rákattantam a tekercsekre, eddig sikert arattam vele :)




Sajtos cukkinitekercs nyárson

Hozzávalók: egy fél cukkini, juhsajt vagy feta sajt, 6-8 szem krumpli, tejföl, vaj, olívaolaj, szalonna vagy baconszalonna

A krumplikat megpucolom, felkockázom és puhára főzöm. A cukkinit megpucolom, majd zöldségpucolóval vékony szeleteket vágok belőle, besózom és egy kicsit állni hagyom.. A sajtból szintén vékony szeleteket vágok, minél hosszabbakat. A szalonnából közepesen vastag szeleteket vágok - az a legjobb, ha húsosabb a szalonna, úgy finomabb lesz.
Minden szelet cukkinit befedek a sajtszeletekkel, szorosan feltekerem őket és beáztatott bambusznyársra húzom négyesével, közéjük és a két végére szalonnaszeletkéket húzok. Egy tepsit vékonyan kikenek olívaolajjal, ebbe fektetem a nyársakat és nagyjából fél óra alatt megsütöm őket. Amíg sülnek, a krumplit áttöröm, egy kis tejföllel bekeverem.
Én most habnyomóba tettem a krumpli és ezzel ágyaztam meg a nyársaknak, de ez nem kötelező elem :)

Elkészítési idő: egy és egy negyed óra





ÁPDÉT: kattints, hallgasd :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése