2011. november 15., kedd

Mézes-müzlis palacsinta

Minthogy a legutóbbi nagy menüből (a mézes-narancsos csirkéből, ugye) megmaradt egy jó adag isteni illatú mézes olaj, ki kellett találnom valamit, amivel felhasználhatom. Egy fincsi reggeli lett belőle :)


Egy jó tanács: mivel a csirkéhez több olaj kell, mint a palacsintához, a mézes olaj nagy részét érdemes egy zárható edénybe áttölteni és eltenni a következő sütéshez :)

Mézes-müzlis palacsinta

Hozzávalók:
            Méz, müzli (lehetőleg gyümölcsös), tej, tojás, liszt, só, cukor; ha van, alma, körte vagy hasonló idénygyümölcs, olaj
Elkészítés:
            A tojásból, lisztből, tejből normál palacsintatésztát kevertem, sóval és cukorral ízesítettem. Egy jó adag müzlit borítottam bele, úgy, hogy a massza darabossá váljon. Mivel két zsák alma figyel a kamrában, abból is lereszeltem három darabot és a tésztához adtam, de persze ez más gyümölccsel is helyettesíthető vagy akár el is hagyható. A kész masszát a felforrósított, kis mézzel kevert olajban kisütöttem és tányérra tettem, alma- és körteszeletekkel díszítettem. Gyors, egyszerű reggeli – és nagyon finom!

Elkészítési idő: a palacsintakeverés gyorsaságától függően 20-30 perc :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése